Nyílnak az új, informatikai fejlesztést is támogató GINOP Plusz pályázatok (pl. GINOP Plusz 1.2.3-21 „A mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása a leghátrányosabb helyzetű régiókban”),, amelyekhez már most érdemes előkészülni, előállítani a pályázat beadásához szükséges ajánlatot. Integrált szoftverrendszerek bevezetéséhez mostantól már a vallalkozzdigitalisan.hu oldalon kell a szoftvermodulok összeválogatásával előállítani a pályázatban beadandó ajánlatot.
Tanulság: a pályázat megnyitására már teljesen komplett, „kulcsra kész” pályázati anyaggal kell előkészülni, csak ekkor van esély a pályázat sikeres beadására!
Informatikai fejlesztéshez, ha új vállalatirányítási (ERP) rendszer, termelésirányítási (MRP) rendszer, CRM rendszer bevezetését tervezik a GINOP Plusz pályázatok keretében, fontos tudni, hogy a pályázaton kizárólag minősített szállítók, minősített szoftverei kerülhetnek beszerzésre. A Commit Kft. és a WinDirect ERP rendszer rendelkeznek a minősítéssel, a rendszer teljesíti a pályázati követelményeket.
A WinDirect rendszer tudásáról, lehetőségeiről a windirect.hu honlapján tájékozódhat részletesebben.
Ha a WinDirect vállalatirányítási rendszer képességei szimpatikusak Önnek, a „Tovább” gomb alatt pár lépéssel azonnal tud beadható árajánlatot generálni a GINOP Plusz pályázathoz!
Tegye meg időben az ERP rendszer ajánlat igénylését, hogy a pályázat megnyitásakor – az előzőből okulva – már komplett pályázatos anyag álljon beadásra készen!
1. Regisztráljon ügyfél fiókot a vallalkozzdigitalisan.hu oldalon a vállalata nevében! (hivatalos, állami, szoftveres pályázatokat koordináló szervezet)
2. Jelentkezzen be az ügyfél fiókjába!
3. Nyomja meg az „Új árkalkuláció készítése” gombot!
4. Válassza ki a megfelelő pályázatot! (pl: GINOP Plusz 1.2.3-21)
5. Töltse ki az adatokat! A megvalósítási hely az Ön cégének székhelye/telephelye, itt a „létszám a megvalósítási helyszínen” a telephelyen lévő alkalmazotti létszám. A felhasználók számához az összes felhasználószámot kell írni, akik a szoftverrendszerben dolgozni fognak!
6. A „Hozzáad” gombbal jelölje meg a pályázandó szoftveres célterületeket, mely modulokat tartalmazza a szoftverrendszer!
7. Adja meg a célterületet és a hozzá tartozó felhasználószámot a rendszerben (vagyis itt lehet pl. a gyártás célterület 10 felhasználó, beszerzés/logisztika 5 felhasználó, stb.)!
Praktikusan az alábbi célterületek a legrelevánsabbak:
-Vállalati CRM, értékesítés
-Kontrolling, döntéstámogatás
-Beszerzés, logisztika
-Gyártásirányítás
-Táv és csoportmunka
-Pénzügy, számvitel
-Munkafolyamat irányítás (Workflow)
-Elektronikus iratkezelés
-Adott funkcionális célterülethez tartozó MI adatbányász megoldás
8. A „Mentés” gombra kattintva hozzáadódik a kiválasztott célterület a listához, a megadott felhasználószámmal.
9. További célterületeket a „Hozzád” gombot megnyomva lehet választani és ismételni a fenti lépéseket.
10. Az összes célterület kiválasztása után kattintson az „Árajánlatok kiválasztása” gombra!
11. A „Szoftver keresés” mezőbe írja be: Commit.
12. Ez után a Commit szállító, WinDirect vállalatirányítási rendszer sora elején található pipát jelölje be!
13. A megjelenő célterületeknél a sor eleji pipával válassza ki az Ön számára relevánsakat (a 7. pontban megjelölteket), majd kattintson az „OK” gombra! Itt látja a felugró ablakban, hogy az összeválogatott célterületek milyen pályázatos összköltséget adnak ki, illetve (a céges létszám, árbevétel, stb. adatok alapján) ebből Önöknél mennyi a pályázatban elszámolható költség.
FIGYELEM! Az árajánlati kalkulátor korlátoltsága miatt lehetséges, hogy a válogatás magasabb összköltséget fog mutatni a kiválogatott modulokra, mint az Önök pályázatába megcélzott költségvetés a szoftverre. Ez problémát nem jelent, egyrészt mert ez esetben kevesebb modult is elég beválogatni (a további modulok akár egy újabb pályázaton, újabb támogatás reményében megcélozhatók!), másrészt a pályázat elvárása, hogy maximálisan a pályázati kalkulátor által hozott összeg számolható el Önöknél a pályázatban, így ha ennél kevesebb a valós bekerülés, az teljesíti a feltételt. Ha szeretné precízebben látni, valójában milyen költséggel fog járni a WinDirect szoftverrendszer és a bevezetési, betanítási munka Önöknél, a saját működésük, egyéni igényeiket figyelembe véve (vagyis milyen összeget kell majd megadniuk a pályázati költségvetés összeállításakor a szoftverrendszerhez), elérhetőségeinken kérjen Önökre szabott ajánlatot!
14. Az összes szükséges célterület kiválasztása és „leokézása” után a „Véglegesítés” gombra kattintson!
Ahogy az előző pontban említésre került, ha az itt kimutatott összköltség többet mutat az Önökre szabott bevezetés valós költségeinél, az nem fog problémát okozni a pályázaton, mert a pályázatos költségvetésükben úgyis a valós költségeikre igénylik a támogatást.
15. A véglegesítés után máris letöltheti PDF-ben a WinDirect ERP rendszer bevezetéséhez a pályázati ajánlatot, amiről a szállítónak is érkezik értesítés a jóváhagyásra. Így már nem maradt más dolga, mint ezt a PDF-es ajánlatot feltölteni a EPTK pályázatos beadás felületére!
GRATULÁLUNK, ELKÉSZÜLT A PÁLYÁZATBA BEADHATÓ AJÁNLATA!
SZORÍTUNK A POZITÍV PÁLYÁZATI ELBÍRÁLÁSÉRT!
Amennyiben segítségre van szüksége az ajánlati felület kitöltésében vagy szeretné pontosítani a szoftverrendszer bekerülési árát, elérhetőségeinken keressen minket!