Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
WinDirect iratkezelés modul
WinDirect iratkezelés modul
- Iktatókönyv tétel
- Irat minősítés
- Irat állapot
- Irat státusza (kimenő, belső, bejövő)
- Példányszám
- Címzett
- Iratkategória
- Irattár
- Irattípus
- Feladat
- Esemény típus
- Dosszié
- Tárolóhely
- Irathoz kapcsolódó időpontok (Irat kelte, határideje, őrzésének dátuma, stb.)
- Feladatok rögzítése
- Beépített szövegszerkesztő
- Tételhivatkozások
- Lapolvasó (scanner) használata a rendszerből
- Iktatókönyv tétel aláírók
- Vizuális, naptáras eseménynapló
- Képek, dokumentumok exportálása, importálása
- Export lehetőségek: nyomtatható listák, szövegfájl, Word, Excel, XML, stb.
- Fájlok csatolása (tetszőleges formátum)
- Elintézés módja, határideje
- Ügyintéző meghatározása
- Projekt azonosító
Részletes leírás képekkel
A WinDirect Iratkezelés modul a vállalatnál keletkező iratok – bejövő, kimenő vagy belső iratok – adminisztrálását, hagyományos szóval iktatását végzi. Mégis iratkezelésről, dokumentumkezelésről beszélünk, mert ebben a vállalatirányítási rendszerben jóval többről van szó, mint az egyszerű iktatás.
Az Iratkezelés a papírmentes iroda álomnak a WinDirect-beli megtestesítője. A mai világban a környezeti tudatosság a vállalati értéket is növeli, ehhez ad támogatást a modul. A minden adatra kiterjedő visszakeresési lehetőséggel, az öntanuló képességgel, a jogosultságalapú hozzáféréssel hatékonyságnövelés, a munkafolyamatok felgyorsulása várható. Megkönnyíti az egyes telephelyek, vagy cégcsoportok közötti dokumentumokra és folyamatokra vonatkozó kommunikációt, átláthatóságot.
Rögzíthetők az iratok legfontosabb adatai, rendszerbe sorolhatók, képeket, eseménynaplót lehet a leiktatott tételekhez rögzíteni, valamint össze lehet kapcsolni a WinDirect vállalatirányítási rendszernek az általános bizonylatkezelési mechanizmusával. Ez a bizonylatkezelési mechanizmus tulajdonképpen nem más, mint a cégbe bejövő és a cég által kibocsátott iratok közötti összefüggések, illetve azok a folyamatok, amelyek a bizonylatokon keresztül megvalósulnak a cégben. Az iratkezelés, iktatás a WinDirect-ben megszokott bizonylati rendszeren keresztül történik. Mivel az iktatókönyv tételeihez tetszőleges csatolmányok vehetők fel, akár maga az érintett irat, dokumentum is becsatolásra kerülhet a saját adatai mellé.
Teljes mérethez kattintson a képekre!
A modul együttműködik az ERP rendszer bizonylataival, maguk a rendszerben lévő bizonylatok automatikusan bekerülhetnek a dokumentum-kezelőbe. A rendszer átjárhatósága miatt mind az iratkezelőből elérhetők a WinDirect bizonylatok, és a bizonylatokról is átkerülhet az iratkezelőhöz a felhasználó.
A modul naptáras eseménynapló funkciója biztosítja, hogy az adott ügyhöz tartozó történéseket áttekinthető formában, kategóriák szerint osztályozva lehessen rögzíteni, illetve áttekinteni, akár naptáras nézetben is. Ez főleg a külső bizonylatok esetében jelent nagy segítséget az ügyintézőnek. A külső vagy belső iratok egyszerűen kapcsolhatók a cég ügyviteli folyamatainak a lépéseihez. A modul segítségével a nagy tömegű iratokat, scannelt dokumentumokat egyszerűen, gyorsan, könnyen lehet menedzselni. A fontos határidőkről, teendőkről az ERP rendszer ütemezett feladatainak segítségével időben értesülhetnek az illetékesek.
A visszakereshetőség, aktualizálás gyerekjátékká válik a WinDirect rendszer alaptulajdonságait kihasználva.
Fontos kényelmi funkció, hogy korlátlan terjedelmű szöveges megjegyzések is rögzíthetők az adott bizonylathoz kapcsolódó ügyintézés egyes lépéseihez. A rendszerbe beépített szövegszerkesztő a Word-höz hasonló egyszerűséggel és funkcionalitással kezelhető. A letárolt iratok, bármilyen formátumúak is (Word, Excel, kép, stb.), a rendszerből közvetlenül megnyithatóak, létrehozhatóak.