WinDirect

WinDirect alaprendszer

    WinDirect alaprendszer

    WinDirect ERP

    Néhány fontosabb tudnivaló:

    • Elsősorban termelő, feldolgozóipari vállalatoknak, kereskedelmi és projektcégeknek, szolgáltató cégeknek ajánljuk a WinDirect vállalatirányítási rendszert.
    • Csomagolóipari gyártás, fémmegmunkálás, építőipari kivitelezések, elektronikai berendezések, gépgyártás, járműipar, élelmiszeripar, vegyipar, hagyományos és e-kereskedelmi tevékenységek, szolgáltatások, szervizelési, bérbeadási tevékenység.
    • Hatékony támogatás a napi munkában, széleskörű szűrési-keresési lehetőség a felhasználók számára
    • Naprakész információk, többszintű vezetői döntéselőkészítés, rugalmas kimutatások a vezetők számára
    • Ergonomikusan kialakítható, a Windows-zal harmonizáló színű felületek, gyorsbillentyűk (hot key), ikonsoros funkciók
    • Beépített automatizmusok, email/sms küldési lehetőség az illetékesek számára a fontos eseményekről
    • Nagytömegű adatok hatékony feldolgozása
    • Szabadon paraméterezhező, felhasználók által elkészíthető lekérdezések
    • Kliens/szerver architektúra, Interneten, mobil eszközön keresztüli elérés
    • Skálázhatóság, nagy mennyiségű egyidejű felhasználót kezelő technológia
    • Adatvédelem, kódolt, tömörített, digitális aláírással ellátott adatok, széles körű, hierarchikus jogosultsági rendszer
    • Karbantarthatóság, a módosítások nagy biztonságú, objektumorientált technológia segítségével történő átvezetése
    • Telepíthetőség, automatikus frissítések verziókontroll segítségével, távoli munkaállomásokra is
    • Üzemeltetési támogatottság, a Microsoft Management Console segítségével menedzselhető

    Rendszerkomponensek a WinDirect szoftverhez (egy szerverhez több kliens):

    • Adatbázis szerver: Windows Server 2019, 2016, 2012 valamelyike. Kisebb felhasználószámnál Windows 10 is megfelelő. Ajánlott kifejezetten szerver operációs rendszer. Linux-os operációs rendszer alatt is lehetséges futtatni, ez esetben Windows-os virtualizáció segítségével. Minimum 8-16 GB RAM, 500 GB Raid1 ajánlott. SSD meghajtó előny!
    • Adatbázis-kezelő szoftver: Microsoft SQL Server 2019, 2017, 2016 adatbázis-kezelő valamelyike. SQL Express is alkalmas a működésre, amely az SQL Server díjmentes változata. Vannak korlátai, de bármilyen kiszolgálóra telepíthető.
    • Kliens-oldali szoftver: 64 vagy 32 bites operációs rendszer (Windos 10, Windows 7), min. 1 GB RAM az alapelvárás, 1280×1024 vagy annál nagyobb felbontás szükséges. A többi komponensre nincs különösebb megkötés.
    • Hálózati protokoll: TCP/IP (Internet), (legalább 100 Mbit, 1Gbit-es) hálózat a szerver és a kliens kommunikációjához.
    • Egy jól beállított RAID növeli az adatbiztonságot, illetve a sebességet.
    • A mentéseket érdemes internetes tárhelyre, hálózati NAS-ra, esetleg külső merevlemezre menteni.
    • SMTP mail server, amennyiben a emaileket szeretne a rendszerből küldeni ill. fogadni.

    A WinDirect vállalatirányítási rendszer főbb jellemzői

    • Többszintű szervezeti egység hierarchia​
    • Cégcsoportos működés támogatása​
    • Korlátlan számú telephely, online kapcsolat​
    • Korlátlan számú pénznem kezelése, akár egyetlen tranzakción belül is​
    • Korlátlan számú nyelv kezelése, akár egyetlen modulon belül is​
    • Bármely bizonylat közvetlen email küldési lehetősége​
    • Távoli felhasználók kezelése interneten,webes felületen keresztül, távoli nyomtatók kezelése​
    • Nyomtatott kimenetek tetszőleges áttervezhetősége​
    • Menürendszer, képernyő felület áttervezhetősége, egyéni kialakítások egy modulon belül is​
    • Egyéni listák, kimutatások, grafikonok tetszőleges kialakítása​
    • Mezőszintű jogosultságok felhasználónként, felhasználói csoportonkénti beállítása​
    • Korlátlan adatkapacitás​
    • Integrált Adatbányász, Adatelemző modul​
    • Verziókontroll​
    • Ügyletek, automatizmusok definiálása egyedileg meghatározott feltételekhez kötve​
    • Folyamatok, projektek vizuális nyomon követése vizuális "bizonylati faszerkezetben"​
    • ISO kompatibilitás​
    • Még nyitott ügyek, elakadt feladatok felkínálása​
    • NAV online számlázás funkció​
    • Ügyféladatok és bejövő számlák legenerálása a NAV rendszerből​
    • CRM naptáras eseménynapló​
    • GDPR támogatás​
    • Vonalkód illesztési lehetőség​
    • Mobil eszközök (PDA, okostelefon, stb.) kezelése​
    • Interneten, távoli becsatlakozáson keresztül végezhető support​
    • Adat export/import lehetőségek, Word, Excel, PDF, LibreOffice, egyéb formátum (XML, CSV, DSM, stb.)​

    Részletes leírás

    A nagyvállalatokon kívül egyre több kis-, illetve középvállalat vezetője ismeri fel, hogy integrált vállalatirányítási rendszert bevezetni előbb-utóbb elkerülhetetlen lépés. Egy vállalat vagy egy cégcsoport sikeres irányításához a menedzsmentnek mindig tudatosan kell meghatároznia a célokat, és olyan információ ellátottsággal kell rendelkeznie, amelyek alapján biztosan megalapozott, jó döntéseket kell hoznia.

    Ehhez információra van szükségük: számokra, adatokra, folyamateredményekre, tényekre és trendekre.

    A WinDirect integrált vállalatirányítási rendszer összetett elemző eszközeinek köszönhetően a cégvezetés teljeskörűen ellenőrzése alatt tudja tartani a vállalat tevékenységét és azok elemeit. Így megszerezheti a kritikus üzleti döntésekhez a megfelelő információkat, melyek nélkül nem hozhat meg biztonsággal felelősségteljes döntéseket.

    A mai gyorsan fejlődő gazdasági körülmények között a vállalkozások és azok struktúrája, tevékenységi köre is igen gyorsan változhat. A WinDirect a piacon található ERP rendszerek közül is kitűnik, jó alkalmazkodó képességével – emiatt is igen kedvelt az ügyfelek körében.
     
    A rugalmasságot sok más rendszer is erényei közé sorolja, rugalmasnak állítja magát, viszont a konkrét későbbi bővítések nehezen kivitelezhetőek, illetve horribilis fejlesztői költséggel valósíthatóak meg.
    Ezzel szemben a WinDirect rugalmasságát, bővíthetőségét épp az bizonyítja, hogy a bővítések egy része bármikor elvégezhető, a felhasználók – legcsekélyebb programozási ismeretek nélkül is – gyorsan meg tudják ezeket valósítani.
    Ilyen módon igen költséghatékonyan és rövid idő alatt megoldható az egyedi igények kielégítése.

    Mit jelent számunkra a testre szabás?

    • Üzleti szabályok változásának átvezetése
    • Bizonylati folyamatok átalakítása
    • Adatbázis bővítések
    • Bizonylat sorszámozások kezelése
    • Felhasználói felületek átalakítása
    • Nyomtatványok készítése
    • Listák, kimutatások, grafikonok
    • Felhasználói menürendszer átalakítása
    • Adatbányászat, adat-analizálás
    • Ügyletek, automatizmusok, üzenetek (email, sms…)

    Ezek alapján kijelenthetjük, a WinDirect ERP rendszer rendkívül rugalmasságából adódóan, használható minden tevékenységi területen és vállalati nagyság esetén.

    A WinDirect vállalatirányítási rendszer termelő-, kereskedelmi- és szolgáltató vállalatok, valamint közművek, könyvelőirodák, költségvetési intézmények általános ügyviteli és irányítási problémáinak megoldására szolgáló komplex rendszer, mely a legmodernebb technológiai eszközökkel készült és a mai kor igényei mellett jövőbeni megoldásokat kínál.

    A WinDirect ERP tartalmaz minden olyan lehetőséget a napi és időszakos feladatok ellátására, amely szükséges egy cég ügyviteléhez és amely az emberi munkával járó hibalehetőségeket kizárja, valamint jelentős mértékben lerövidíti a feladatok elvégzésének idejét. Mindezek mellett a szoftver segítségével minőségi elemzéseket, kimutatásokat készíthet a felhasználó.

    A vállalatok életében nagyon fontos a folyamatok nyomon követése. Ez a WinDirect vállalatirányítási rendszerben abban realizálódik, hogy az úgynevezett „bizonylati fán„, az egyes folyamatokat leképező bizonylatokon való előre- és visszalépésekkel megállapítható, hogy milyen forrás- és célbizonylata(i) vannak az adott bizonylatnak. Így a rendszer segítségével a legkomplikáltabb, legkuszább folyamatot is át tudunk tekinteni, pontosan átlátjuk, hogy miből mi keletkezett.
    A visszakövethetőség szempontjából a WinDirect bizonylati logikája illetve a termelésirányítás területén az AManDA termelési modul az ISO kompatibilitást is biztosítják.