A legtöbb pályázaton, amelyen integrált vállalatirányítási rendszer (ERP), termelésirányítási rendszer (MRP), ügyfélkapcsolatokat menedzselő rendszer (CRM) bevezetésére lehet igényelni támogatást, már nem a szállító által küldött ajánlatot kell beadni a pályázaton. A Demján Sándor Program keretében zajló GINOP Plusz, DIMOP Plusz és hasonló pályázatoknál egy külön felületen, a Modern Vállalkozások Programja alá tartozó vallakozzdigitalisan.hu felületén lehetséges a pályázatos területeket kiválogatni és a pályázatba beadandó PDF-es ajánlatot is innen lehetséges letölteni.
Mindez azt is jelenti, hogy a mostani pályázatoknál már nem lehet akármilyen szoftverrendszerrel és szállítóval pályázni, hanem csak a vallalkozzdigitalisan.mkik.hu felületen regisztrált szállítókkal, regisztrált rendszerekkel!
A WinDirect rendszer szerepel a vallalkozzdigitalisan.mkik.hu felületen, vagyis teljesíti a pályázatok által elvárt szakmai követelményeket.
A vallalkozzdigitalisan.mkik.hu felületen azonban nem annyira kézenfekvő a pályázatos ajánlat összeállításának, letöltésének a folyamata, így az alábbiakban egy lépésről-lépésre segédletet állítottunk össze, hogyan kell ezt a pályázatban beadható ajánlat letöltési folyamatát végrehajtani.
Mindehhez az az előfeltétel szükséges, hogy a vallalkozzdigitalisan.mkik.hu felületen az Önök cégének legyen regisztrációja, itt belépve lehetséges a következő lépéseket végrehajtani (a cégre vonatkozó adatok kitöltése mellett):