2020. május 29-től lesz beadható egy olyan pályázati konstrukció, amire már hosszú ideje várt a KKV piac. "A mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása" nevű pályázat GINOP 1.2.8-20 néven a Közép-Magyarországi régión kívül, VEKOP 1.2.6-20 néven azonban Budapesti és Pest-megyei székhelyű cégeknek is elérhető!

A pályázat másik különlegessége, hogy kiindulásként visszatérítendő támogatást biztosít, de bizonyos eredményességi mérőszámok teljesítésével a támogatás 30-70%-a vissza nem térítendő támogatássá alakulhat!

A pályázat önállóan támogatható tevékenységként új eszköz(ök) beszerzésére szolgál,de új vállalatirányítási rendszer bevezetését, termelésirányítási, MRP, CRM rendszerek alkalmazásba vételét is támogatja a pályázat.
A szoftverrendszer és kapcsolódó szolgáltatások költségei a teljes projekt 50%-a lehet maximum.

ITT megismerheti a WinDirect vállalatirányítási, termelésirányítási rendszer lehetőségeit, amely így pályázatos támogatással vezethető be!
A pályázathoz vállalatirányítási rendszer bevezetésére S.O.S. ajánlatot tudunk adni!

 

Alább olvashatók a részletek a Budapest-Pest megyére vonatkozó VEKOP 1.2.6-20 és a Közép-Magyarországi régión kívül beadható GINOP 1.2.8-20 "A mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása" pályázatról:

Pályázat megnevezése: A mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása
GINOP 1.2.8-20
VEKOP 1.2.6-20

Beadható:

2020. május 29-től (GINOP) / 2020. június 15-től (VEKOP)

Beadási határidő:

2020. november 2. (GINOP) / 2020. november 12. (VEKOP)
UPDATE: A GINOP 1.2.8-20 és a VEKOP 1.2.6-20 pályázatok beadása 2020. június 19, péntek 10:00 órától felfüggesztésre kerül!

Jogosultak:

  • Magyarországi székhellyes rendelkező KKV vállalat, amelyek:
  • Min. 1 lezárt, teljes üzleti évvel rendelkeznek
  • 2020. áprilisi átlagos statisztikai létszámuk eléri a min. 5 főt.

Támogatási összeg:

  • Minimum 5 millió Ft, maximum 153 millió Ft, amelynek mértékét a vállallat állományi létszáma határozza meg.

Előleg:

  • Kötelező előleg, amely a megítélt támogatási összeg 100%-a!

Elszámolható költségek:

Önállóan támogatható tevékenységek:

  • új eszközök, gépek beszerzése.
  • új technológiai rendszerek és kapacitások kialakítása (automatizált termelési rendszerek, gyártási technológiák, folyamatautomatizálási eszközök, szenzor- és vezérlés technológiák fejlesztése, robottechnológia alkalmazása, intelligens gyártási megoldások beszerzése).

Önállóan nem támogatható tevékenységek:

  • információs technológiafejlesztés (kizárólag minősített szállító szoftvere kerülhet bevezetésre!)
  • immateriális javak beszerzése
  • tanácsadási szolgáltatások igénybevételére
  • építéshez kapcsolódó költségek (infrastrukturális beruházás, ingatlan bővítés, átalakítás, korszerűsítés)
  • hardver eszköz beszerzés
  • képzéshez kapcsolódó költségek
  • szakértői szolgáltatások költségei
  • bérleti díj
  • rezsi költségek
  • ingatlanbérlés és forgóeszköz vásárlás
  • projekt-előkészítés

Vállalási feltételek:

  • A 2020. április havi átlagos statisztikai állományi létszámának legalább 90%-ának megfelelő számú munkavállaló foglalkoztatása a megvalósítási időszak során.
  • Az elnyert támogatással megvalósított fejlesztés működtetése a fenntartási időszak végéig (a megvalósítás befejezésétől számított 1 év).

 

Ha Önnek kapóra jön "A mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása" pályázat, új informatikai, vállalatirányítási rendszer, vagy termelésirányítási szoftver beszerzés, bevezetés céljából, elérhetőségeinken várjuk a jelentkezését!

 

Miért érdemes a WinDirect vállalatirányítási rendszert bevezetni ezen a pályázaton?

Ami érdekesség, a WinDirect vállalatirányítási rendszer a piacon meglehetősen különleges, nyílt rendszer, formabontó technológia.
Ez azt jelenti, hogy a hagyományos, "fekete doboz-szerű" rendszerekkel ellentétben a WinDirect rendszerben akár házon belül is lehetőség van átalakítani a folyamatokat, átdizájnolni felületeket, nyomtatványokat, új dinamikus kimutatásokat, listákat készíteni, vagy akár még tovább is fejleszteni a rendszert, ahol van erre szándék vagy akarat. De legalábbis sokkal egyszerűbben történnek a változtatások, átalakítások, új igények kezelése, mint más vállalatirányítási rendszer, termelésirányítási rendszer esetében.

 

Termelésirányítási rendszerként és vállalatirányítási rendszerként az alábbi lehetőségekkel képes kiszolgálni az Ön cégét a WinDirect. Néhány "gondolatébresztő":

  • gyártások, projektek időbeli ütemezése, tervezése, vizuális Gantt-diagramokon
  • utólagos költségek ráosztása a műveletekre
  • korrekt önköltség és árrés számítás, költség elemzés
  • előkalkuláció ajánlatadáshoz, utókalkuláció a tényadatok alapján
  • korrekt termékdíj kezelés
  • kapacitások (gép, eszköz, humán) kezelése
  • alapanyagok rendelkezésre állásának, beszerzésének menedzselése a tervezett projektek alapján, automatizálható beszerzés
  • nem csak a jelenlegi készlet és tetszőleges készletszint figyelmeztetések, hanem a jövőbeli potenciális készletmozgások kezelése
  • vizuális raktártérkép
  • vonalkód olvasóval vagy PDA mobil eszközzel való munkavégzés, készletezés, leltározás, stb
  • Sarzs/LOT kezelés, nyomonkövetés
  • készletérték számítás, visszamenőlegesen is
  • többféle mennyiségi egység korrekt kezelése a készleten (pl. egyazon termék db-ban, kg-ban, m2-ben, folyóméterben, stb)
  • tárhelyes raktározás lehetősége, vizuális raktártérkép
  • javítás, árucsere
  • leltározás, selejtezés
  • szervizelési tevékenység
  • bérbeadási tevékenység
  • "NAV" adatszolgáltatásnak megfelelő számlázás
  • CRM eseménynapló
  • Integrálható e-kereskedelmi megoldások (webáruház, EDI elektronikus adattovábbítás, e-számla, stb.)
  • folyamatok, projektek vizuális nyomon követése vizuális "bizonylati faszerkezetben"
  • még nyitott ügyek, elakadt feladatok felkínálása
  • figyelmeztetések üzenetben, emailben a rendszertől a kritikus ügyekre
  • naprakész, integrált, automatikus könyvelés
  • FIFO vagy átlagáras stratégia korrekt kezelése
  • cash flow tervezés
  • tetszőleges számú pénznem, devizák, árfolyam nyereségek/veszteségek kezelése
  • széleskörű kontrolling, analízis, adatbányász lehetőség a rendszer teljes vertikumából
  • cégcsoportos, több telephelyes működés, közösített adatok, automatikus egymás közti tranzakciók, konszolidált kimutatások kezelése
  • többnyelvű működés lehetősége

és még sok egyéb...

A modulok tudásáról, lehetőségeiről ITT olvashat részletesebben.