Bár úgy tűnt, Pest megye végleg kimarad a népszerű eszközbeszerzéses, kapacitásbővítéses pályázatokból, a 2017-es év utolsó napjaiban még kijött a PM_KKVESZKOZ_2017 -  "mikro-, kis- és középvállalkozások eszközberuházásainak támogatása Pest megye területén" néven futó pályázat, amely a Pest megyei vállalkozások előtt is megnyitja a kapukat a maximum 55%-ban támogatott eszközbeszerzések, gépbeszerzések előtt, illetve új vállalatirányítási rendszer bevezetését, termelésirányítási rendszer alkalmazásba vételét is támogatja.
A szoftverrendszer és kapcsolódó szolgáltatások költségei a teljes projekt 15%-a lehet maximum, a testreszabás költségei, a migrációs fejlesztések, betanítás költsége, üzembe helyezési díjak pedig a teljes projekt maximum 10%-át tehetik ki.

ITT megismerheti a WinDirect vállalatirányítási, termelésirányítási rendszer lehetőségeit, amely ezen a pályázaton max 55%-os támogatással vezethető be!
ITT olvashat a Pest megyén kívüli eszközbeszerzéses pályázat (GINOP 2.1.8-17) részleteiről.

 

A kiírás legfontosabb tudnivalói itt találhatók meg:

Pályázat megnevezése: mikro-, kis- és középvállalkozások eszközberuházásainak támogatása Pest megye területén, PM_KKVESZKOZ_2017

Beadható:

2018. január 31-től.

Beadási határidő:

A pályázat megnyitását követő 30. nap.

A projektek megvalósítására legfeljebb 12 hónap áll rendelkezésre.

Jogosultak:

  • Főleg termelő, gyártó tevékenységet fejlesztő (megadott TEAOR lista alapján), mikro- kis-és középvállalkozásnak minősülő vállalkozások pályázhatnak, akik legalább 365 nap óta Pest megyei székhellyel rendelkeznek és fejlesztésüket Pest megyében valósítják meg.
  • Rendelkeznek min. 1 lezárt, teljes üzleti évvel
  • Min. 1 fő volt az átlagos statisztikai létszámuk
  • A fejlesztéssel érintett telephely 100%-os saját tulajdonukban van vagy annak bérlője a fenntartási időszak végéig.

A pályázatok szakmai értékelése során előnyt élveznek a TEÁOR 21 (gyógyszeripar), TEÁOR 26 (elektronika), TEÁOR 29 - 30 (járműgyártás), TEÁOR 16 (fafeldolgozás), 28 (gép, gépi berendezés gyártása), 31 (bútorgyártás), 41 (épületek építése), 42 (egyéb építmény építése), 43 (speciális szaképítés) szerinti fő-, vagy mellék tevékenységet végző vállalkozások tervezett beruházása.

Támogatási intenzitás:

  • De minimis támogatás: 55% (amennyiben a pályázó az elmúlt 3 éven belül nem részesült összesen 200.000 euro mértékű támogatásban), egyéb esetben:
  • Mikro- és kisvállalkozásoknak 55%, középvállalkozásoknak 45% az alábbi településeken: Abony, Alsónémedi, Áporka, Aszód, Bag, Bernecebaráti, Cegléd, Csemő, Dabas, Domony, Dömsöd, Dunaharaszti, Ecser, Érd, Farmos, Felsőpakony, Galgagyörk, Galgahévíz, Galgamácsa, Göd, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Hévízgyörk, Iklad, Ipolydamásd, Ipolytölgyes, Jászkarajenő, Kartal, Kemence, Kiskunlacháza, Kisnémedi, Kocsér, Kóspallag, Kőröstetétlen, Letkés, Lórév, Maglód, Makád, Márianosztra, Mikebuda, Monor, Nagybörzsöny, Nagykáta, Nagykőrös, Nagytarcsa, Nyársapát, Ócsa, Örkény, Pécel, Perőcsény, Péteri, Püspökhatvan, Püspökszilágy, Ráckeve, Szentmártonkáta, Szigetbecse, Szigetszentmiklós, Szob, Szokolya, Sződliget, Táborfalva, Tápióbicske, Tápiógyörgye, Tápióság, Tápiószele, Tápiószentmárton, Tápiószőlős, Tatárszentgyörgy, Tésa, Törtel, Tura, Újhartyán, Újszilvás, Üllő, Vác, Váckisújfalu, Valkó, Vámosmikola, Vecsés, Verőce, Verseg, Zebegény.
  • Mikro- és kisvállalkozásoknak 40%, középvállalkozásoknak 30% az alábbi településeken: Piliscsaba, Pilisjászfalu
  • Mikro- és kisvállalkozásoknak 20%, középvállalkozásoknak 10% a fel nem sorolt Pest megyei településeken.

Támogatási összeg:

  • 5 millió Ft - 60 millió Ft vissza nem téritendő támogatás.

Előleg:

  • A megítélt támogatási összeg 25%-a.

Elszámolható költségek:

Önállóan támogatható tevékenységek:

  • Technológiai korszerűsítést eredményező új, egyenként minimum nettó 200.000 Ft értékű eszközbeszerzés.
  • Hardvereszközök beszerzési költségei egyenként nettó 100.000 – 500.000 Ft értékben, a projekt elszámolható összköltségének max 15%-a erejéig.

Önállóan nem támogatható, választható tevékenységek:

  • Telekommunikációs eszközök beszerzési költségei
  • Alkalmazások, szoftverek, alapszoftverek beszerzése és a beszerzéshez kapcsolódó szolgáltatásokkal kapcsolatos kiadások (Új vállalatirányítási rendszer, termelésirányítási rendszer, ERP rendszer bevezetése), a projekt elszámolható összköltségének max 15%-a erejéig.
  • Immateriális javak (licenc) költségei, a projekt elszámolható összköltségének max 10%-a erejéig.
  • A testreszabás költségei, a migrációs fejlesztések költségei, a betanítás költsége és az eszközbeszerzés(ek)hez kapcsolódó szállítás és üzembe helyezés (közvetlenül a beszerzett szoftverhez kapcsolódva), a projekt elszámolható összköltségének max 10%-a erejéig

Önállóan nem támogatható, kötelezően megvalósítandó tevékenységek:

  • Közbeszerzési eljárások lefolytatásához kapcsolódó költségek (csak "de minimis" jogcím esetében)
  • Tájékoztatáshoz, nyilvánosság biztosításához kapcsolódó költségek (csak "de minimis" jogcím esetében)

Vállalási feltételek:

  • NINCS létszámtartási kötelezettség!
  • Éves nettó árbevétel növelése

A támogatási összeg egésze, vagy a támogatás igénylésének éve előtti utolsó lezárt üzleti év éves nettó árbevételének 5%-a a fenntartási időszak átlagában.

Opcionális:

  • A fejlesztés következtében újonnan alkalmazott munkavállalók száma
  • A fejlesztés következtében megtartott, alkalmazott munkavállalók száma

Biztosíték:

  • Rendelkezésre kell álljon a Kedvezményezett valamennyi fizetési számlájára vonatkozó, a Támogató javára szóló beszedési megbízás benyújtására vonatkozó felhatalmazó nyilatkozata
  • Amennyiben a költségvetési támogatási összege meghaladja az 50 millió Ft-ot, a felhatalmazó levélen túl a Kedvezményezett köteles a megítélt költségvetési támogatás 50%-ának megfelelő biztosítékot nyújtani, melyek az alábbiak lehetnek: Ingatlan zálogjog, Bankgarancia, Készfizető kezesség.

 

Mi vállalni tudjuk a pályázat megírását és végigmenedzselését egyaránt, vagyis tehermentesítjük a pályázattal járó adminisztrációktól, a dokumentációkat, benyújtandó anyagokat, nyomon követéseket, jelentéseket mi kézben tartjuk és kezeljük.

Kizárólag sikerdíj alapon!

Elérhetőségeinken várjuk a jelentkezését!

 

Miért érdemes a WinDirect vállalatirányítási rendszert bevezetni ezen a pályázaton?

Ami érdekesség, a WinDirect vállalatirányítási rendszer a piacon meglehetősen különleges, nyílt rendszer, formabontó technológia.
Ez azt jelenti, hogy a hagyományos, "fekete doboz-szerű" rendszerekkel ellentétben a WinDirect rendszerben akár házon belül is lehetőség van átalakítani a folyamatokat, átdizájnolni felületeket, nyomtatványokat, új dinamikus kimutatásokat, listákat készíteni, vagy akár még tovább is fejleszteni a rendszert, ahol van erre szándék vagy akarat. De legalábbis sokkal egyszerűbben történnek a változtatások, átalakítások, új igények kezelése, mint más vállalatirányítási rendszer, termelésirányítási rendszer esetében.

 

Termelésirányítási rendszerként és vállalatirányítási rendszerként az alábbi lehetőségekkel képes kiszolgálni az Ön cégét a WinDirect. Néhány "gondolatébresztő":

  • gyártások, projektek időbeli ütemezése, tervezése, vizuális Gantt-diagramokon
  • utólagos költségek ráosztása a műveletekre
  • korrekt önköltség és árrés számítás, költség elemzés
  • előkalkuláció ajánlatadáshoz, utókalkuláció a tényadatok alapján
  • korrekt termékdíj kezelés
  • kapacitások (gép, eszköz, humán) kezelése
  • képes a termelésből objektív módon gyűjtött adatok beemelésére és annak elemzésére, feldolgozására
  • alapanyagok rendelkezésre állásának, beszerzésének menedzselése a tervezett projektek alapján, automatizálható beszerzés
  • nem csak a jelenlegi készlet és tetszőleges készletszint figyelmeztetések, hanem a jövőbeli potenciális készletmozgások kezelése
  • vizuális raktártérkép
  • vonalkód olvasóval vagy PDA mobil eszközzel való munkavégzés, készletezés, leltározás, stb
  • Sarzs/LOT kezelés, nyomonkövetés
  • többféle mennyiségi egység korrekt kezelése a készleten (pl. egyazon termék db-ban, kg-ban, m2-ben, folyóméterben, stb)
  • EDI elektronikus adattovábbítás vagy e-számla igény
  • folyamatok, projektek vizuális nyomon követése vizuális "bizonylati faszerkezetben"
  • még nyitott ügyek, elakadt feladatok felkínálása
  • figyelmeztetések üzenetben, emailben a rendszertől a kritikus ügyekre
  • naprakész, integrált, automatikus könyvelés
  • FIFO vagy átlagáras stratégia korrekt kezelése
  • cash flow tervezés
  • tetszőleges számú pénznem, devizák, árfolyam nyereségek/veszteségek kezelése
  • széleskörű kontrolling, analízis, adatbányász lehetőség a rendszer teljes vertikumából
  • cégcsoportos, több telephelyes működés, közösített adatok, automatikus egymás közti tranzakciók, konszolidált kimutatások kezelése
  • többnyelvű működés lehetősége

és még sok egyéb...

A modulok tudásáról, lehetőségeiről ITT olvashat részletesebben.