A Mirbest Kft. referencia levele a WinDirect vállalatirányítási rendszerről:

Mirbest referencialevél a WinDirect vállalatirányítási rendszerről

 

Mirbest

Ajánlás

A MIRBEST cégcsoport a magyarországi piacon 10-15 éve jelenlévő kilenc, hasonló nagykereskedelmi profillal rendelkező céget foglal magába.
Alapítása óta a Csoport folyamatos és dinamikus fejlődést mutatva, napjainkra a TOP 3 nagykereskedelmi szervezete közé tartozik Magyarországon.
A MIRBESZ Csoport 2006. december hónapban Biatorbágyon 5.800 raklap kapacitású központi raktárat nyitott meg a cégcsoport beszerzési és logisztikai tevékenységének korszerű koordinálására.

Az integrált vállalatirányítási rendszer kiválasztásának folyamatában 3 szoftvert néztünk meg. Elsődleges szempontjaink a kiválasztásnál azok voltak, hogy a rendszer rugalmasan alkalmazkodjon az üzleti folyamatainkhoz, fejleszthető legyen. Ezen kiválasztási folyamat eredményeképpen 2007. januárjában indultunk a WinDirect rendszerrel.
A rendszert a Mirbesz cégcsoport két tagja használja: a Mirbesz Kft. és a Kárpátia Kft.
A Mirbesz Kft. a WinDirect rendszer funkciói közül a készletezést, rendeléseket, számlák kezelését és a pénzügy, főkönyv modulokat használja.
A Kárpátia Kft. a raklapkezelés és készletezés funkciókat használja.
A készletezés a termék jellegéből – mirelit – adódóan FEFO elven működik. A raktározás tárhelyes módon zajlik 1600 m2-en.

Egyedi fejlesztésként dolgozta ki számunkra a Commit Kft. a raklapkezelést, melyben elsődleges szerepet kapott a raktárközi mozgások, státuszok gyors és egyszerű kezelése, valamint a komissiózási feladatok igényeink szerinti kialakítása.

A support szolgáltatást is indulás óta kihasználjuk, mellyel teljes mértékben elégedettek vagyunk, mivel kérdéseinkre, kéréseinkre a Commit Kft. szakemberei gyorsan és megfelelő módon reagálnak.

Biatorbágy, 2007. november 12.

Danka Gábor
műszaki depóvezető