A Nagév Cégcsoport referencia levele a WinDirect vállalatirányítási rendszerről:

Nagév referencialevél a WinDirect vállalatirányítási rendszerről

 

Referencia levél

A NAGÉV Cégcsoport:
Nagév Kft. (cím: 4066 Tiszacsege, Ipar u. 30-34.);
Nagév Rács Kft. (cím: 4220 Hajdúböszörmény, Kinizsi Pál u. 7.);
Nagév Cink Kft. (cím: 2364 Ócsa, Hammerstein Péter u. 1.) a Commit Számítástechnikai és Kereskedelmi Kft. (cím: 2030 Érd, Balatoni út 53., adószám: 122180392-13) kérésére az alábbi referencia levelet állítja ki.

Releváns kapcsolati adat:
Simó Endréné gazdasági igazgató

Bevezetett modulok:

  • Alaprendszer
  • Készlet
  • Beszerzés
  • Értékesítés
  • Főkönyv
  • Pénzügy
  • Gyártás
  • Extra funkciók:

        - DEXTER

        - RUN-TIME DESIGNER NYOMTATVÁNYOK SZERKESZTÉSÉRE

        - RUN-TIME DESIGNER LISTÁK SZERKESZTÉSÉRE

        - RENDSZERGAZDA MENEDZSMENT


Bevezetés ideje:
Nagév Kft.: 2003. 07. 09 – 2003. 12. 31.
Nagév Rács Kft.: 2007. 05. 08 – 2007. 12. 31.
Nagév Cink Kft.: 2011. 03. 14 – 2011. 12. 31.

Felhasználók átlagos száma:
20

Modulok általános értékelése:

A NAGÉV cégcsoportnál a WinDirect Vállalatirányítási Szoftverrendszer különböző elemei működnek. A cégcsoport egyik részénél még régebbi verziójú rendszer megy, a másik részénél frissebb rendszer. Mivel az országban földrajzilag is különböző helyszíneken működik a cégünk, azért a rendszerrel is követni kellett a cég felépítését. Nem volt vele gondunk szerencsére.
Ami számunkra fontos tényező, az egyrészről az integráltság, vagyis a rendszer különböző elemei együtt dolgoznak, egyszer történik a fő adatok rögzítése, másrészt pedig a nyíltság. Nálunk van belső informatika is, és a rendszer istápolása, bizonyos változtatások eszközölése a WinDirecttel könnyebb számunkra, saját magunk is el tudunk bizonyos dolgokat végezni.

Természetesen a Commit Kft. szaktudására emellett is támaszkodunk, tőlük mindig megkapjuk a megfelelő segítséget.

Nálunk a termelés és a készletgazdálkodás modul a legfontosabb, azt a rendszer kiszolgálja az igényeink szerint. Integrálva van a rendszer például a digitális mérlegekkel, itt is és más területen is az emberi hibákat, pontatlanságokat így elimináljuk.

A cégcsoport felépítése miatt a rendszert interneten keresztül távolról is használjuk, de a központban már az integrált adatokkal dolgozunk. Így a gazdasági, számviteli terület központi, a számlázás, bank, pénztár kezelés és a könyvelés a cégünk központjában, Hajdúböszörményben történik. A beszerzés is központilag történik. A rendszerből biztosítjuk a vezetők felé menő gazdasági és pénzügyi információkat, valamint úgy szerveztük a rendszert, hogy a könyvelés is kvázi automatikus legyen.
Mivel a tranzakciónk jó része egyedi, számunkra nagyon fontos az ajánlatadás. Erre van egy jól kidolgozott megoldás a rendszerben, amelyet hosszú évek óta használunk.

Ha egyre felhívhatom a jövőbeni WinDirect felhasználók figyelmét, akkor az a bevezetés fontossága lenne. Fontos, hogy szervezzenek rá először házon belül a bevezetésre, szánjanak erre megfelelő időt, belső vezető személyek munkáját. Legyenek tisztában a saját folyamataikkal, adataikkal, összefüggéseikkel, felelősséggel, aztán adják át a bevezető cégnek az információt. Így a bevezetés hatékonyabb és sikeres lesz.

Volt már rá példa, hogy később is integráltunk az egyébként számunkra is komplex rendszerből bizonyos elemeket, így amikor új gyárat nyitottunk, annak menedzselését is a WinDirect rendszerre bíztuk, mivel elégedettek voltunk az addigi működésével. Ma is látunk azonban még hézagokat, megoldani valót, ez jórészt abból fakad, hogy a piaci helyzet is változott a rendszer bevezetése óta, másrészt pedig mi magunk is próbálunk optimálisabban, követhetőbben dolgozni, relevánsabb adatokhoz jutni. Így a jövőben is terveink között szerepel a meglévő rendszerünk további bővítése.

A tanácsadók felkészülten, megfelelő szakmai színvonalon látták el feladataikat. Segítőkészen, rugalmasan, illetve megbízhatóan végezték munkájukat. Ügyfélközpontú hozzáállásukkal hozzájárultak dolgozóink elégedettségéhez is.

Társaságunk elégedett a Kft. által nyújtott szolgáltatással, ezért szívesen ajánljuk.

Hajdúböszörmény, 2014. július 10.

Simó Endréné
gazdasági igazgató
Nagév Cégcsoport