Nem szeret a képernyőn olvasni? Töltse le pdf-ben a leírásokat innen:

 

A WinDirect Szerviz modul nagyban támogatja azon cégek munkáját, akik szerviz szolgáltatást végeznek vagy úgy, mint önálló főtevékenységet, vagy úgy mint az általuk forgalmazott termékekhez kapcsolódó szolgáltatást. A garanciális igények ellenőrzéséhez szükséges valamennyi információt tárolja a rendszer.

A szervizelés folyamata általában árajánlat adásával indul, ez hasonló, mint bármilyen más vevői ajánlat. A rendszer ettől eltérő folyamatokat is kezel, mint például a garanciális javítást.

Egy konkrét folyamat következő lépése a munkafelvétel. A szerviz igények meghatározása munkalapon keresztül történik, ami tartalmazza a megrendelő, költségviselő, illetve az értékesített eszköz adatait. Az értékesített eszköz átvételekor pontosan rögzíthető a termék használtsági jelzője (pl. életkor, stb.), tartozékai, állapotának leírása, hozott anyagok felsorolása, hibajelenség leírása, vállalási határidő, vállalási árbecslés, stb.

A szervizeléssel összefüggő feladatok rögzítésével naprakész állapot információkhoz lehet jutni. Az esetleges későbbiekben bekövetkező eseményekre a rendszer időben értesíti az illetékest. A nyomtatott munkalapon szerepelnek a felvett adatok, valamint a megrendelő, a munkafelvevő, a vevőszolgálati munkatárs, a szerelő(k), a raktáros és a minőségirányítási vezető aláírása.

A munka végrehajtása során az ERP rendszer automatikusan kezeli a termék készletében beálló változásokat az anyagfelhasználás függvényében. A rendszer naplózza az elvégzett műveleteket, illetve hibajavításokat.

A modul lehetőséget kínál a számlák automatikus kiállítására. Több számlázási mód lehetséges, az esetleges szerződések szerint. Lehet átalánydíjas javítás is, illetve a kiszállás adatait és díjait is rögzíteni lehet.

 

Vissza a WinDirect modulokhoz